Publisert: 04.05.2022
Måling |
Hypotese |
Antall brukere som ikke har møtt til avtalt avtale |
Ved å ta løsningen i bruk bør antall brukere som ikke møter til avtalt avtale gå ned, ettersom brukere selv kan avbestille avtaler via løsningen. |
Antall telefoner for å få ny konsultasjon, endre eller få opplysninger om planlagt konsultasjon |
Ved å ta løsningen i bruk bør antall telefoner gå ned, ettersom informasjon er tilgjengelig i løsningen, samt at bruker kan bestille ny konsultasjon |
Antall e-poster for å få ny konsultasjon, endre eller få opplysninger om planlagt konsultasjon |
Ved å ta løsningen i bruk bør antall e-poster gå ned, ettersom informasjon er tilgjengelig i løsningen, samt at bruker kan bestille ny konsultasjon |
Antall aktive brukere på Helsenorge |
Antall aktive brukere i kommunen kan bes om fra Helsenorge. Dette bør gå opp når flere brukere benytter løsningen |
Jobbtilfredshet blant ansatte i tjenesten |
Ved å få bruke tid enten operativt uten å måtte kombinere operativt arbeid med å svare på henvendelser, går jobbtilfredsheten blant ansatte i tjenesten opp. |
Kostnader tilknyttet porto, brev og papir |
Ved å bruke tjenesten vil informasjon sendes digitalt fremfor via brev. |
Antall usignerte kontrakter/uavsluttede journaler |
|
Antall konsultasjoner som gjennomføres per tjeneste |
|
Antall gravide som får tilbud om konsultasjon av jordmor innen en uke etter at de tar kontakt |
Dette bør skje effektivt digitalt. |
Antall gjennomførte kidscreen |
|
Antall på SYSVAK-lister |
|
Antall ekstrakonsultasjoner |
|
Innføringshåndbok
Les mer i innføringshåndboken til DigiHelsestasjon her.