Publisert: 04.12.2024
KS Digital er blitt gitt i oppdrag å etablere ny løsning for tilskuddsforvaltning, til bruk i kommuner og fylkeskommuner.
Prosjektet er et samarbeid mellom KS, KS Digital, og Kommunal- og distriktsdepartementet (KDD).
Målet er å samle tilskuddsordninger på ett sted for å gjøre det enklere for både søkere, forvaltere og leverandører.
KS Digital, KS Kommunesektorens organisasjon og LUP - Leverandørutviklingsprogrammet samarbeider og nå ønsker vi å komme i en tidlig dialog med interesserte leverandører, for å kartlegge hvilke muligheter som ligger i markedet i dag.
Dato: Fredag 13. desember
Kl.: 08.30-10.00
Sted: Teams
Arrangører: KS Digital og KS
Meld deg på her
Påmeldingsfrist: 11. desember
Lenke til webinar sendes ut til alle påmeldte 12. desember.
Deltakere som melder seg på vil få tilsendt underlagsdokumenter i forkant av dialogmøtet.
Bedre og mer sømløs arbeidsflyt
Tilskuddsforvaltning i kommuner, fylkeskommuner og stat er i dag fragmentert organisatorisk, teknisk og prosessmessig. Det er behov for nye løsninger som gir en vesentlig bedre og sømløs arbeidsflyt gjennom standardisering, effektivisering og automatisering.
Formålet med prosjektet er å forbedre og forenkle arbeidet med tilskuddsforvaltningen.
Prosjektet skal blant annet erstatte dagens løsning, som eies av KDD og driftes av ekstern leverandør.
Har du spørsmål til oss?
Send oss gjerne disse i forkant, så svarer vi ut i løpet av møtet. Her vil vi ikke referere til spørsmålsstiller.
Eventuelt kan spørsmål sendes inn i selve møtet, men vil da bli svart ut i etterkant.
Spørsmål sendes til Line Gaare Paulsen, spesialrådgiver strategisk leverandøroppfølging i KS.